Rezerviši direktno


HORES se pridružio kampanji HOTREC-a ,,Book direct“, kako bi mogli direktno da rezervišete boravak u hotelima Srbije, i izbegnete provizije međunarodnih rezervacionih platformi.

Na sajtu www.hores.rs predstavljeno je više od 400 kategorisanih hotela u Srbiji sa osnovnim informacijama i kontaktima, što vam omogućuje da direktno stupite u kontakt sa recepcijom, odnosno službom prodaje odabranog hotela.

Postoji nekoliko načina da organizujete i rezervišete vaš smeštaj kada putujete. Svi različiti kanali distribucije i rezervacije imaju svoje prednosti i za potrošače i za hotele, stoga njihova raznolikost obogaćuje izbor gostiju i mogućnosti poslovanja. Način uspostavljanja kontakta i BOOK DIRECT-a svakako ima i svoje prednosti.

Ako REZERVIŠETE DIREKTNO, uvek imate neposredan i direktan kontakt sa dobavljačem usluga. Zahvaljujući ovom direktnom kontaktu, o svim vašim specifičnim i ličnim zahtevima se može razgovarati i na njih se može direktno dogovoriti na poverljiv i efikasan način. Direktan odnos, kao i svuda u životu, pomaže da se veza između hotelijera i gostiju učini bližom i poznatijom.

Direktan kontakt sa odabranim hotelom vam takođe omogućava da dobijete informacije iz prve ruke, kada se radi o, na primer, dostupnosti, specifični zahtevi koje možda imate, eventualno dostupne posebne ponude, usluge ili uslovi. Postoji nekoliko načina da REZERVIŠETE DIREKTNO. Različite mogućnosti kontakta dostupne su na sopstvenim veb stranicama provajdera i drugim materijalima za komunikaciju.

Dakle, možete odabrati način koji vam najviše odgovara, bilo da se radi o direktnoj verbalnoj komunikaciji preko telefona, direktnom kontaktu putem e-pošte ili preko veb stranice ustanove, kao i direktnom kontaktu licem u lice preko ‘recepcije’.

Prednosti i mere

Tri ključne prednosti direktnih rezervacija za hotelijere 

  • Dobijate rezervacije bez provizije
  • Imate potpunu kontrolu nad sopstvenim kanalima prodaje
  • Imate potpunu kontrolu nad podacima o klijentima i možete ih koristiti za brigu o redovnim gostima.

Pet ključnih radnji za podsticanje direktnih rezervacija

  • Kontrola postojeće prodajne strategije pomoću naše kontrolne liste
  • Nema skupljih cena na sopstvenoj veb stranici
  • Obučite zaposlene i dajte im veštine
  • Senzibilizirajte goste logotipom kampanje i marketinškim alatima
  • Konsultujte stručnjake za onlajn distribuciju

PU HORES

Najnovije na sajtu

Izaberite hotel po regiji

Socijalne mreže